היי
האם זה חוקי לקחת על 4 חודשים של הקפאת ביטוח תשלום, לטענת הנציגה *אחרי* המתנה על הקו שבהם שוחחה עם המנהלים,שלא מחובתם לציין את התשלומים אחורה וזו החייאת ביטוח.
וגם לפני שהייתי בהמתנה דרשתי הקלטת שיחה שבהם הסכמתי לדבריהם על כך והיא אכן טענה שתשלח לי הכל ,אך לאחר המתנה ארוכה אי אינה מאשרת לשלוח לי את ההקלטה וגם טוענת שהנציג לא חייב לציין ואני צריכה לדעת זאת לבד.
(כמובן שהכל מוקלט)
ועוד כמה פרטים סותרים.
האם כדאי לגשת לתביעה ? נלקח לי סכום גבוהה