אני נפגשתי ב23 לדצמבר 2019 עם סוכנת פיננסית מטעם סוכנות ביטוח שהחברה שלי עובדת איתה בנוגע להשקעה בקופת גמל להשקעה.
לאחר הפגישה העברתי לה סכום של 15,000 שקלים על מנת לפתוח קופת גמל להשקעה על מנת שההפקדה תיחשב על שנת המס 2019.
היא אישרה שהטפסים התקבלו ולאחר כמה ימים שהקופה הוקמה והכל בסדר ושבתוך שבוע אני אוכל לעקוב אחרי הקופה באתר שלהם.
לאחר שבוע לא נראה שום דבר, אך היא אישרה שהקופה הוקמה והכל בסדר, לאחר שוב נסיון בירור שלי לאחר כמה ימים היא טענה תחילה שצריך לחכות ל15 לחודש (בינואר) כי רק אז האתר מתעדכן, לאחר ה15 טענה שיש תקלה באתר וזה בטיפול תוך אישור כל הזמן הזה שהקופה הוקמה ויש כבר תשואות שהיא רואה והכל בסדר.
לקראת סוף חודש ינואר ביקשתי לבטל ולקבל את כל הכסף שלי בחזרה, היא אמרה שזה בטיפול.
כעת, בתחילת החודש היא שלחה לי מסמך שצריך למלא (הכר את הלקוח) שבדיעבד גיליתי שזה מסמך שהיה חסר בשביל הקמת הקופה, כלומר לא רק שהקופה לא הוקמה, הסוכנת שיקרה לי במשך למעלה מחודש לגבי מצב הקופה והכסף שלי.
רציתי לדעת האם יש עילה לתביעה במצב כזה?