רכשתי רכב חדש מהחברה וקיבלתי אותו ב3.3 , באותו היום התקשרתי לוובי איתם עבדתי בשנים האחרונות (מספר שיחות) לצערי בשיחה מול המכירות הטעו אותי ושכנעו אותי לקנות ביטוח חדש ולא להחליף , מה שגרם לכך שאני עדיין ממתינה לביטול הפוליסה הקודמת.
בנוסף הנציג טעה בדגם הרכב ועדכן מה שהיה כי לא מצא את הדגם שלי .הפוליסה היא עבור רכב בסך 105000 ושלי הוא 109900, אני מניחה שזה מאוד משמעותי באם אצטרך.
הרכב משועבד לבנק וגם שם מעודכן אותו דגם הלא נכון והזול יותר(יש מספר שלדה תקין) כי גם הבנקאית הסתבכה עם זה . יש לציין שבביטוחים רשום שהרכב משועבד כמו שצריך. השאלה היא מה לעשות קודם?? אני צריכה להעביר לבנק תוך מספר ימים את הביטוח רכב ואני לא רוצה בעיות. למי אני צריכה לפנות בשביל לסדר את הבאלגן הזה? לוובי /לחברה המבטחת? והאם אני יכולה לעבור במצב כזה לסוכן פרטי ולנתק כל קשר עם וובי ?