יש דרך אינטרנטית לפנות למפקח על הביטוח בתקופה זו?
אני נתקלת במצב די מוזר עם חברת מנורה. הם ביטלו לחלוטין את המענה האנושי שלהם- כנראה בשל המצב. למעשה, המצב לא אמור לגרום להם לבטל מענה אנושי כי בימים הראשונים של הקורונה היה מענה טלפוני- הנציגים פשוט עבדו מהבית. כעת אין דרך להשיג נציג ובמקביל הם לא עונים לפניות ששולחים להם באינטרנט. מבטיחים כל פעם תשובה תוך 24 שעות, אך התשובה לא מגיעה וכבר נהיה סיוט איתם.
יש מה לעשות? או שפשוט להשלים עם זה שאין מה לעשות?